W celu zachowania najwyższej jakości usług i umożliwienia Spółce podejmowania reakcji na pytania Klientów uruchomiony zostaje program zapewnienia jakości usług umożliwiający Klientom przekazanie opinii i uwag na temat usług świadczonych przez Spółkę.
W ramach programu kierownictwo Spółki zbiera informacje diagnostyczne dotyczące kontaktu z Klientem przez serwisantów, dyspozytorów oraz kierowników. Im bardziej szczegółowe informacje zostaną udostępnione przez Klienta, tym lepsze będą wyniki prowadzonych działań.
Uruchomiony zostaje specjalny formularz zbierania informacji pod którym nasi specjaliści z Programu Zapewnienia Jakości wspólnie z Zarządem Spółki będą przyjmowali pomysły na zapewnienie i poprawę jakości od osób zainteresowanych oraz opisy zaistniałych sytuacji, sugestie Klientów odnośnie zmiany procedur lub konkretnych zachowań.
Prosimy o wypełnienie:
Formularza pomysłów, opinii i oceny jakości (kliknij tutaj – wypełnij w nowym oknie)